четвъртък, 12 март 2015 г.

Social Media Book Tag

Всъщност този таг си го харесах и смятах да го направя и аз и после виждам, че съм тагната. Благодаря на К. Димитрова (съжалявам, но не знам името ти) за това, че ме тагна. Та, да започваме.

1. Twitter: Любимата ви кратка книга – зависи от представата на всеки за кратка книга. Аз принципно не чета много кратки книги, но може би “Ти срещу мен” от Джени Даунам става?

2. Facebook: Книга, която всички са ви препоръчвали да прочетете – около мен няма много хора, които да четат. Но все пак една от малкото ми приятелки, която изобщо докосва книги, ми препоръча “13 причини защо” от Джей Ашър. Все още не съм я прочела, но смятам да я прочета.

3. Tumblr: Книга, която сте прочели преди да стане известна – аз се водя от мнението на другите хора. Такава съм си. Затова ми трябва основание да прочета някоя книга. Но пък се бях захванала с “Академия за вампири” от Ришел Мийд, преди да излезе филма, който я направи по – известна. Между другото, книгата е по – хубава.

4. Myspace: Книга, която не помните дали ви е харесала или не – мисля, че няма такава. Може и да не си спомням части от съдържанието, но това дали ми е харесала или не, определено го помня.

5. Instagram: Книга, която е толкова красива, че сте я снимали за Instagram (ако нямате Instagram, книга, чиято корица просто ви харесва) – харесвам кориците на всичките книги от поредицата “Саванти” от Джос Стърлинг. Може да не са нищо особено, но са сладки.

6. Youtube: Книга, по която бихте искали да се направи филм – определено по всички книги, които съм чела, фантастики, би станало страхотни филми. “Саванти”, ”Заветът Мефисто”, ”Братството на черния кинжал”...

7. Goodreads: Книга, която препоръчвате на всеки – всички, които споменах по – горе. Определено си заслужават.

Тагвам: Зинети, Ана, и Cute Disaster

Няма коментари:

Публикуване на коментар