четвъртък, 5 март 2015 г.

Jennifer Lawrence Book Tag

Здравейте, книжни плъхчета.
Нямах абсолютно никаква представа какъв да е следващия ми пост, а и още не съм дочела книгата си (Стъклени съдби на Людмила Филипова), а и честно да си призная не ме бива много – много по мненията за книгите.
В доста от блоговете, които следя, да не кажа и всичките, се появиха различни тагове, като The Book Worm Tag и Jennifer Lawrence Book Tag. За този пост смятам да направя Jennifer Lawrence Book Tag. Та, да започваме.

1. Първи въпрос е свързан с това, че Джен не използва никакви социални мрежи и гласи: Книга, която отказвате да прочетете.
Не знам защо, но просто отказвам да дочета Дивергенти. Явно само аз от цялото общество на книгоманите не харесвам тази поредица. Просто ми се изгуби интереса. Може, ако някога съм в настроение, да я дочета... Макар да се съмнявам този момент да настъпи скоро.
2. Втори въпрос е свързан с падането и на Оскарите, затова: Книга, която съм започнала, но не съм завършила.
Да, както казах в отговора на предния въпрос, не съм завършила Дивергенти (поредицата, по – точно втората книга). Започнах и Нещата, на които не ни учат в училище на Емил Конрад. Не разбирам какво толкова я хвалят тази книга. В смисъл книгата си е добра, но не може да се сравнява със поредицата Саванти или пък Лукс, например.
3. Поредица/книга, за която не съм предполагала, че ще се прочуе толкова. /свързан с онази незабравима снимка, на която човек може да си помисли, че Джен ще убие Тейлър Суифт/.
За книга бих казала Нещата, на които не ни учат в училище на Емил конрад (може да препрочетете половината от предния ми отговор). За поредица най – вероятно бих казала Кросфайър на Силвия Дей. Тази поредица си е направо 50 нюанса №2, само дето е по – зле дори и от нея. Като цяло и двете не заслужават толкова внимание, колкото всъщност им се отделя.
4. Герой от книга, който е непотребен /свързано със съвместната работа на Дженифър с Дейвид О'Ръсел/.
Тук нямам абсолютно никаква представа какво да отговоря. Наистина. Според мен във всяка книга всеки герой си има някаква определена роля, която трябва да изпълни и никой герой не е непотребен. Мое мнение.
5. Герой, който е зъл, но мисли, че прави нещо добро. /свързано с ролята и в X-мен/.
Предполагам, че Волдемор се зачита?
6. Шести въпрос е свързан със съвместната и работа с Брадли Купър и гласи: Автор, чиито книги ще купуваш винаги, защото му имаш доверие. 
Сюзън Колинс. Определено бих си купила и прочела всяка нейна книга без абсолютно никакво колебание. Също Джанин Фрост, Ришел Мийд и Дженифър Л. Арментраут.
7. Книга, за която си била спойлната /свързан с интервю, в което актрисата говори за шоу, за което е била спойлната/.
Никой мой близък приятел не чете. Какъв шок само. Така че, в известен смисъл, няма как някой да ми спойлне за някоя книга. Но изгледах филмите за Хари Потър преди да прочета книгите. И въпреки че знаех какво става накрая, пак ми беше интересно.
8. Игрите на глада. Любима известна книга/поредица.
Бих казала Хари Потър. Но, тъй като всички я знаят, ще кажа Саванти. Поредицата не е чак толкова известна, но ако не сте я прочели, КАКВО, ПО ДЯВОЛИТЕ, ЧАКАТЕ!? Също и Среднощен ловец на Джанин Фрост.
9. След като всеки иска Дженифър за най-добър приятел, девети въпрос гласи: Герой от книга, който бихте избрали за най-добър приятел.
Кару от Създадена от дим и кост. Винаги съм искала такава приятелка.
10. И за финал, свързан с всички хиляди, милиони и забавни, хумористични неща, които Джен казва, десети въпрос гласи: Герой, който е изключително забавен.
Определено Кат от Среднощен ловец. И Криспин, познат като Боунс. Определено са забавни... през времето, през което не разкъсват сърца - в буквален и в преносен смисъл. Идеалната двойка. Не са ли сладки?

Няма коментари:

Публикуване на коментар