петък, 27 март 2015 г.

Characters Book Tag

1. Кой е най - добрият "ритащ задници" герой? – Веднага се сетих за Лейла от “Принц на нощта”. 4 вампира не се убиват лесно, все пак. Но за ритащ ужасно много задници... може би Кат от “Следнощен ловец”. Както забелязвате, съм на тема вампири.

2. Кой герой не харесвате изобщо? – Кийт от “Кръвни връзки”. Въпреки че все още чета книгата, си мисля, че до края й ще си остане задник.

3. Ако можехте да излезете на среща с герой от книга, кой щеше да бъде той и защо? – и аз, като К. Димитрова, не бих мога да избера един. Може би... Ландън (Лукас)? Въпреки тъжното му минало, много ми харесва.

4. Ако можехте да промените герой от книга, кой щеше да бъде той и по какъв начин? – Сидни Сейдж. Много ми е гадно, че оставя всички да я тъпчат и се подценява. Бих й вдъхнала малко самочувствие, та да вземе да обясни най – после на баща си, че иска поне малко обич от него, както и на оня задник Кийт да си гледа неговата работа.

5. Кой герой е направил много грешни избори, които не са допринесли по никакъв начин за книгата? – Тук, и аз, се съгласявам с К. Димитрова и Cute Disaster и ще посоча Америка Сингър или госпожица нерешителност.  

6. Кой герой е бил най - добрия злодей, когото обичате да мразите? – Мисля, че всички биха считали Влад Цепеш за злодей... но аз си го обичам.

7. Любим второстепенен герой с голямо сърце – Ролинс от “Чужди очи”. Определено той.

8. Коя ви е любимата двойка от книга? – От всяка книга имам любима двойка. Не мога да избера една. Но, може би, Боунс и Кат са ми фаворити.

9. Кой герой мислите за най - силен? – Катнис и Роуз. Имаха толкова трудни моменти, но все пак не се отказаха.

10. Любим главен герой – Кейти. Много е сладка.
Няма да тагвам никого, но всеки, който иска, може да се счита за тагнат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар