сряда, 1 юли 2015 г.

Какво искам да прочета през месец Юли

Казах си, че този месец трябва да си поставя за цел повече книги, тъй като нали е ваканция и т.н., та следователно имам повечко време за четене. Но, по незнайна за мен причина, ме хваща нещо мързела и не ми се чете, както може да видите по броя прочетени книги миналия месец (за мен 8 са малко). Да се надяваме че този месец ще имам повече успех относно книгите.

1. “Елинор и Парк” от Рейнбоу Роуъл. Всички прочетоха тази книга и аз най – накрая се навих да я започна. Времето, в което се развива действието, не ми е от любимите, но по добрите отзиви, които съм чела, се надявам, че това ще е последното нещо, което ще забележа. Още когато се сдобих с нея прочетох... въведението? И от него си правя изводи, че края няма да е хубав. Дано да бъркам.

2. “Малка кутийка от “Тифани”” от Мелиса Хил. Не знаех, че тази книга, дори и Мелиса Хил, съществува, преди да прочета едно ревю на нея. След него, естествено, се поинтересувах малко повечко за книгата. Идеята ми се стори интересна.  До там. Не споменах, това стана преди... година горе – долу. И до там. Зарязах всякакво искане да прочета книгата месец – два по – късно, тъй като четях други. Преди няколко месеца отново попаднах на нея, но си казах че това не е подходящото време, през което да я прочета и че лятото ще е по – добре. И ето, дойде си лятото.

3. “Писма до мъртвите с любов” от Ава Дилийра. Най после написах правилно фамилията на авторката! Както бях споменала в един по – преден пост, книгата доста ме заинтригува. Заради нея сега съм и фенка на Nirvana, между другото. Идеята ми прозвуча доста интересна, до сега не съм срещала подобна и... ами да, надявам се да ми хареса.

4. “Дни на кръв и звездна светлина” от Лейни Тейлър. Най – после се навих да продължа поредицата. Прочетох първата книга преди ужасно много време и ми и много ми хареса (да не споменавам и корицата, уникат). Отново, имам чувството, че само аз все още не съм завършила поредицата. По едно време бях започнала втората книга, но я спрях. Смътно си спомням началото и че не ми се стори интересно. Надявам се сега да не е така.

5. “Хартиени градове” от Джон Грийн. Този месец наистина смятам да прочета книгата, тъй като, както всички знаете, към кроя на месеца излиза книгата и наистина искам да я прочета преди филма.

6. “Бунтовници” от Вероника Рот. Изпълнявам си обещанието – давам втори шанс на поредицата. В момента я чета и засега е интересно. Надявам се да е така и до края.

7. “Подборът” от Али Конди. След шестата книга в списъка тотално блокирах за останалите и не знаех коя книга да посоча, затова реших да се допитам до Summer reading list – а ми. Не съм чула положително ревю за книгата, но на мен ми звучи интересно, затова реших да й дам шанс.

8. “Сънят на сукубата” от Ришел Мийд. Дълго отлагах прочитането на тази книга, но този месец смятам да я прочета. Първите две книги бяха страхотни, та се надявам и тази да е такава.

Това е краят на списъка с книги, които искам да прочета. Сега идва списъка с книги за този месец, които съм длъжна да прочета.

9. “Електра” от Еврипид.

10. “Антигона” от Софокъл.

Няма коментари:

Публикуване на коментар