понеделник, 13 юли 2015 г.

The Sick Book Tag

Току що изгледах Вината в нашите звезди (за поне 15 път), та затова се нуждая от малко разсейване, което да поспре пороя от сълзи, който ръся в момента. Затова, ето го и тага. Благодаря на Габи, че ме тагна.

1. Диабет  сладка книга, наистина сладка. – “Елинор и Парк”, “Теория за любовта от пръв поглед”, “Марли и аз” (колкото и странно да ви звучи), “24 момичета за 7 дни”, всичко на Стефани Пъркинс и много, много други.

2. Едра шарка  книга, която си прочел веднъж и никога повече няма да прочетеш. – “Завета на кръвта” от Нора Лейн. Никога не бих посегнала към тази книга отново.

3. Грип - книга, която се разпространява като вирус. – Всички от поредицата “Реликвите на смъртните” и като цяло всичко от Касандра Клеър. Само аз ли не съм прочела нито една нейна поредица, тоест цяла поредица?

4. Цикъл - книга, която четеш всеки месец, година или просто често. – Аз не препрочитам книги или поне не целите, а само отделни моменти от тях. Доста често посягам към книгите на Ема Чейс, Ришел Мийд, Джанин Фрост, като цяло фентъзи и романтика (обединени и отделно).

5. Безсъние - книга, която те е държала будна цяла нощ. – От Коледа насам не е имало книга, която да ми допадне до толкова, че да ме държи будна след 00:00 часа (а и с моите диоптри гледам да избягвам четенето вечер). Тогава бяха две – “Усукани” от Ема Чейс и “Почти женени” от Джейн Костело.

6. Амнезия - книга, която е забравена и се е провалила да остави траен отпечатък в теб, трайно впечатление. – Може и да е странно, но няма такава. Дори и да е ужасна, помня поне малко от нея.

7. Астма - книга, която те остави без дъх. – Най – скорощната - “Прокълната нощ” от Джина Шоуолтър. Просто У – Н – И – К – А – Л – Н – А.

8. Недохранване - книга, която не дава храна за размисъл. – Ще повторя Кая, но – “Влюбен до безумие”. Просто изкушението за захвърля тази книга беше огромно.

9. Travel sickness - книга, която те отведе на пътуване през времето и пространството. – Явно съм единствената, която не е чела “Скъпоценни камъни” или “Гондола на времето”, та не мога да посоча тях. Затова пък си имам “Влакът на сираците”, в която нямаше реално пътуване във времето, но пък ретроспекцията... просто страхотна!

Направих тага малко късничко (спрямо другите и като време – 23:20), та сега всички, до колкото виждам, са тагнати. Затова всеки, който желае, да се смята за тагнат. Лека нощ от мен, дами и господа, които четете това. Въпреки че няма да заспя сега. Но това е без значение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар