петък, 2 октомври 2015 г.

September Wrap Up and October TBR

Наистина ме е срам от ужасно малкия брой книги, които прочетох този месец – 3. Причината може да се каже само с една дума – училище. Знаете, нови предмети, входни нива, нови уроци и т.н. Да не ви занимавам с това, а да започваме с книгите.
Първата книга, която прочетох този месец беше последната книга от трилогията “Иглите на глада” – “Сойка – присмехулка”. Тя бешe част от моя Booktubeathon TBR, но така и не успях да я прочета тогава, а я започнах малко по – късно. Дадох 5 звезди в Goodreads на книгата, но реалната ми оценка е по – скоро между 4 и
4,5. Останах малко разочарована от книгата, и по – конкретно от края. Макар и последните 20 – 30 страници да бяха изпълнени с много изненади, това не може да препокрие нагъчкания в, ако не се бъркам, 1 – 2 страници. Лично аз очаквах Сюзан да ни поразкаже малко повече в Епилога какво става след всичко, но това си е лично мое мнение.
Втората книга, прочетена през месец Септември, беше “Съдба” от Луиз Бегшоу. Чела съм и преди нейни произведения и останах наистина очарована от тях. Със “Съдба” Луиз Бегшоу ме накара да я харесвам още повече като автор. Книгата не беше нищо уникално, нищо ново, нищо оригинално. Всъщност, книгата е с клиширана идея – златотърсачка, която си намира мъж, но се развежда, после идва и друг. Както каза, лично за мен, не беше нищо ново, но начинът на писане на авторката някак премахва всичко клиширано и вие забравяте, че подобна идея преди е съществувала, увличате се в драматичния, но едновременно с това и комедиен сюжет, разказващ за тежкия живот на Кейт. Книгата я препоръчвам на всеки, пада
щ си по такива книги. За лично й дадох 4 звезди и се надявам скоро да имам възможността отново да прочета книга на Луиз.
Третата и последна книга в списъка е “Тетрадката” от Никълъс Спаркс. Честно, имах по – високи очаквания. Филмът не беше нещо кой знае какво, но нали знаете – книгите са по – добри от филмите. Не мога да повярвам, че то казвам, тъй като това се случва ужасно рядко, но тук това не важеше. Филмът ми хареса повече. Нещо просто не ми достигна в книгата. С огромно неудоволствие й дадох три звезди.
Сега, да преминем към списъка с книги за този месец.
Не възлагам особено много надежди да ми се освободи повече време, затова и списъкът ми е малък. Първата книга е “Истината за завинаги” от Сара Десен. Вече съм на 100 и някоя си страница и, честно казано, не разбирам защо толкова много хора са давали по 4 – 5 звезди и се надявам нататък да стане по – добре. Втората книга е “Ако върнеш времето назад” от Александра Потър, която чета от няколко месеца. Горе – долу, преполових половината, та искам най – после да я завърша, тъй като я чета от 2 – 3 месеца. Това са главните книги. Ако успея да прочета тези две, имам и резерви – “Железният изпит” и ”Довършителката”, с които се сдобих наскоро.
Та, приятели, това е списъка. Надявам се да успея да покрия всичко. Надявам се и вие да прочетете това, което сте си поставили за цел. Пожелавам ми Лека нощ или Лек ден, зависи кога ще публикувам това.

Няма коментари:

Публикуване на коментар