неделя, 2 август 2015 г.

Какво прочетох през месец Юли част 2

9. “Книга за духовете”, 10. “Виждащият камък”, 11. “Тайната на Лусинда”, 12. “Желязното дърво” и 13. “Яростта на Мулгарат” от Холи Блек и Тони ди Терлизи. Преди няколко дни си нараних крака и едва стъпвах на него, поради което и бях закована вкъщи или по – точно – в хола, на дивана. Исках да прочета нещо леко и с не особено голям обем, та се сетих за тази поредица. Започнах първата книга и докато се усетя я приключих, започнах втората и т.н. Книжките са наистина увлекателни. Ако някое дете не иска да прочете Хари Потър (не бих разбрала това дете), то Хрониките на Спайдъруик са напълно подходящи за него. Лично на мен много ми харесаха (по – добри са от филма). Единият автор е Холи Блек, все пак. На всяка от книжките дадох 4/5 звезди, освен на петата, която получи 5/5 звезди.

14. “Сърце на вампир” от Керелин Спаркс. Първите две книги от поредицата не бяха особено впечатляващи, за мен, та не възлагах огромни надежди тази да ми се хареса. Обаче, книгата беше добра. Подобно на втората има любов между вампир и човек, само дето краят е напълно различен. Отново виждаме героите от първите две книги и как се развива живота им. Главните герои много ми допаднаха, особено Ангъс с неговия килт, меч и шотландско излъчване. 4/5 звезди.

15. “Да остана ли?” от Гейл Форман. Преди няколко месеца приятелка ми наду главата да гледам филма, понеже бил уникален и т.н. Аз, обаче, исках да прочета книгата и тъй като ме хвана любопитството преди няколко дни (а и не знаех какво да чета), реших да се захвана с книгата. Чела съм доста положителни мнени
я за нея и имах високи очаквания. Книгата беше нещо по средата – нито брилянтна, нито боклук. Не знам, просто не ме хвана особено. Затова 3/5 звезди.

16. “Къде беше?” от Гейл Форман. Въпреки трите звезди, предната книга породи любопитството ми, особено в края, та реших да се захвана с втората книга. Някак от гледната точка на Адам историята беше по – добре разказана и по – интересна. Прочетох книгата за няколко часа без да я оставям и останах наистина очарована от нея. Написана е по страхотен начин и на места имаше такива обрати, каквито не бях очаквала, да не споменавам изненадата ми в началото, при вида на новия Адам. Абе, разбрахте ме, книжката (и поредицата) е страхотна. 5/5 звезди.

17. “Свързани” от Ема Чейс. Ако сте чели и останалите ми постове в блога, може би знаете колко много обожавам книгите на Ема Чейс, особено поредицата Заплетени. Казах си, че “Къде беше?” ще бъде последната книга за този месец. Да, ама не. Още щом я видях, веднага я взех и щом стигнах в къщи я започнах. За няколко часа успях да я прочета, без да я оставям. Отново, уникална книга. Страхотна любов, тук – там малко драма и много смешни случки. Ако сте тъжни или просто се нуждаете от повдигане на настроението, грабвайте книгата – оправянето на настроението ви е гарантирано. 5/5 звезди от мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар