понеделник, 20 април 2015 г.

The Book Courtship Tag

И аз, като Кая (много ти благодаря, че ме тагна, между другото) много харесвам да правя всевъзможни тагове. Та, да започваме с тага!

1. Първоначално привличане - Книга, която сте купили, заради корицата – Всъщност доста често първото ми впечатление за дадена книга е по корицата. Но най – скорошната книга е, може би, “Влакът на сираците” от Кристина Бейкър Клайн. Корицата може и да не е нищо особено, но на мен ужасно много ми хареса. Още повече и написаното между кориците.

2. Първи впечатления - Книга, която сте си купили, заради резюмето – обикновено, ако не си я взема заради корицата, то ще бъде заради резюмето. “Първият гроб отдясно” от Даринда Джоунс. Да виждаш мъртъвци ми се стори интересно преди една година, когато прочетох тази книга (не че сега не ми се струва такова). А и корицата също е хубава.

3. Сладки приказки - Книга, която е написана много добре – “Създадена от дим и кост” от Лейни Тейлър. Макар и все още да не съм прочела останалите книги от поредицата, наистина смятам, че тази книга беше страхотна.

4. Първа среща - Първа книга от поредица, която ви е накарала да искате да прочетете останалите книги от поредицата – “Скай” от Джос Стърлинг. След като я прочетох, веднага се захванах с втората, след това с третата...

5. Телефонни разговори до късно през нощта - Книга, която ви е държала будни цяла нощ – “Усукани” от Ема Чейс. Стоях до доста късно (или трябва да кажа рано? сутринта), за да я протеча. И все пак си струваше.

6. Винаги в ума ми - Книга, за която не можете да спрете да мислите – “Изкуплението на Кирос” от Тринити Фейгън. След като я прочетох, тя и първата книга от поредицата Заветът на Мефисто (без да искам се обърках и първа прочетох втората книга) ми бяха в ума доста дълго време.
 
7. Физически контакт - Книга, която ви харесва как ви кара да се чувствате – Всичко прочетено досега на Джейн Костело и Стефани Пъркинс. Романтиките са ми слабост, какво да се прави.

8. Среща с родителите - Книга, която бихте препоръчали на семейството си и приятели – От моето семейство единственият, който има врече да чете, е дядо ми, а той е твърд привържаник на старите класики и на българската литература, а аз не си падам особено по нито едно от двете. Приятелите ми също не са особени привърженици на книгите, освен Гери, на която препоръчах поредицата “Лукс” от Дженифър Л. Арментраут, тъй като аз ужасно много харесвам тази поредица.

9. Размисли за бъдещето - Книга или поредица, която знаете, че ще препрочитате много пъти за в бъдеще – Не си падам по препрочитането на целите книги, но съм препрочитала по – хубавите моменти от почти всички книги и знам, че и за напред няма да спра да правя това.

10. Споделете любовта си: Кого тагвате? Тагвам Victen Alexander и всеки, който иска да направи този таг.

Няма коментари:

Публикуване на коментар