четвъртък, 7 май 2015 г.

The Book Life Tag

Наистина много се радвам, когато видя, че някой ме е тагнал. Много благодаря, Мели! И тъй като не ме бива особено с въведенията, да преминаваме направо на същинската част!

1. Кои ще бъдат родителите ти?
Още от началото на “Скай” от Джос Стърлинг, много харесах родителите на Скай – Саймън и Сали.

2. Коя ще бъде сестра ти?
Тук и аз съм, като Мели – Пейн. Все още съм в началото на книгата, но все пак ужасно много я харесвам.

3. Кой ще бъде брат ти?
Блейлок. Определено той.

4. Кой ще бъде домашният ти любимец?
Тук се колебая между Бу и Джордж. Макар Джордж отскоро да е част от семейството на Братството, ми е много симпатичен.

5. Къде ще живееш?
По някаква незнайна за мен причина, ме привличат страните от Южна Америка, особено Бразилия и Аржентина. Така че, може би, една от двете.

6. Къде ще ходиш на училище?
Може и да повтарям някой, но какво пък – Хогуортс!

7. Кой ще бъде най-добрият ти приятел/приятелка?
Определено Кат и Боунс. Винаги съм искала такива приятели.

8. Кой ще бъде значимият за теб човек?
Всички от Братството, макар и да са обвързани. Обичкам си ги, какво да се прави.

Тагвам Gergana Nikolova, Ева, Gabriella x, Cute disaster  и всеки, който не е направил този таг.

2 коментара:

  1. само искам да кажа, че тези "обратни" хора не се наричат просто обратни, а хомосексуални, или бисексуални, пансексуални (има твърде много сексуалности и няма как да ги сложиш всички под една дума като "обратен"). и queer хората не са предмети, че да ги "имаш", все пак са човешки същества. никой никога не казва "искам да имам прав/хетеросексуален приятел".

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ^ каквото тя каза, освен това да си избираш приятелите по сексуалната ориентация е супер глупаво, ако няма да правиш секс с тях, това с кого те искат да правят секс не те вълнува особено?? да искаш "обратен" приятел е малко като "искам приятел със сини очи" или "искам приятел с руса коса" - приятелите не се ограничават до някакво си там качество, по което да ги избираш като от каталог, защото е адски повърхностно.

      Изтриване